Kuntoutusalan ammattilaisten aamukahvit 12.4., aiheena kuntoutuksen tarve ja määrä

• 22.3.2023 klo 12.31 (Muokattu: 22.3.2023 klo 12.57)

Kuntoutusalan ammattilaisten aamukahvit ovat rento mutta asiapitoinen aamun aloitus. Voit osallistua tilaisuuteen omalta työpisteeltäsi nauttien samalla kupposen aamukahvia tai -teetä. Tilaisuus järjestetään Teamsissa klo 8.15–9.00.

Osallistumalla saat tietoa ajankohtaisista kuntoutukseen liittyvistä aiheista. Tilaisuus alkaa lyhyellä alustuksella ja jatkuu sen jälkeen aiheeseen liittyvällä keskustelulla. Ennakkoilmoittautumista ei vaadita. Tilaisuutta ei tallenneta.

Pääset osallistumaan tilaisuuteen klikkaamalla osallistumislinkkiä.

Ke 12.4. klo 8.15–9.00 Miten voimme arvioida kuntoutuksen tarvetta ja määrää? Heta Piirto, puheterapeuttiliitto

Miten voimme arvioida kuntoutuksen tarvetta ja määrää? Puheterapeuttiliiton toiminnanjohtaja Heta Piirto tulee kertomaan Suomen Puheterapeuttiliiton julkaisemasta Lasten ja nuorten puheterapiakuntoutuksen tarpeen ja määrän arviointi -suosituksesta. Aamukahveillamme näkökulma kuntoutustarpeen ja -määrän arviointiin on laajempi – tarkastelun kohteena ovat erityisesti kuntoutustarpeeseen vaikuttavat seikat; häiriön vaikutus osallisuuteen, ympäristön ohjauksen tarve, häiriön vaikeusaste ja hyötymisennuste. Nämä seikat vaikuttavat kuntoutustarpeen arviointiin iästä ja kuntoutusmuodosta riippumatta. Tule mukaan kuuntelemaan, keskustelemaan ja miettimään, mitä me voisimme oppia ja siirtää omaan työhömme aiheesta!

Osallistu tästä.