Palaute

Voit koska tahansa antaa meille palautetta. Palautetta voit antaa potilaana, asiakkaana sekä omaisena tai läheisenä joko nimettömänä tai jättää yhteystiedot. Ilmoita palautteessasi yksikkö, jota palaute koskee, jotta palaute ohjautuu oikeaan yksikköön käsiteltäväksi.

 

Jos hoitoon tai palveluun liittyy ongelmia tai epäselvyyksiä, ota yhteyttä suoraan kyseessä olevaan hoito- tai palveluyksikköön ja keskustele asiasta yksikön henkilökunnan kanssa. Jos koet, että hoito ei sujunut toivotulla tavalla, toivomme, että kerrot meille siitä.

Palautetta keräämällä haluamme kehittää sairaalamme tarjoamaa hoitoa ja palvelua entistä paremmaksi. Palautteet käsitellään yksiköissä ja käytetään toiminnan arvioimisessa ja välittömässä parantamisessa sekä kehittämiskohteiden tunnistamisessa. Käsittelemme kaikki palautteet luottamuksellisesti.