Työikäisen muisti-webinaarisarja

• 24.1.2023 klo 15.02 (Muokattu: 24.1.2023 klo 15.03)

TYÖIKÄISEN MUISTI  – kolmen webinaarin sarja mahdollistaa osallistujan tarkastelemaan työikäisen arkea muistisairaan, hänen läheisten ja eri sektoreilla toimivien ammattilaisten näkökulmasta. Webinaarissa saa tietoa myös muistisairauden tunnistamiseen työssä ja vapaa-ajalla. Lisäksi osallistuja kuulee millaista tukea, apua ja hoitoa työikäinen muistisairas ja hänen läheisensä saa Etelä-Pohjanmaalla.

Webinaarit ovat maksuttomia ja avoimia kenelle tahansa ja ne toteutetaan Teamsin välityksellä (liity painamalla tätä linkkiä). Erillistä ilmoittautumista ei tarvitse tehdä.

Alustajien puheenvuorot tallennetaan ja tallenteet tulevat Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen YouTube -kanavalle (14vrk).

Webinaari 16.2.2023 klo 14:00 – 15:30: Työikäisen muisti – KOKEMUKSELLA

Ensimmäisessä Työikäisen muisti -webinaarissa kuulemme kokemusasiantuntija Petri Lampisen tarinan. Työikäisen muistisairaan läheisen näkökulmaa tarkentaa Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistykseltä Minna Huhtamäki-Kuoppala.

Mikä asia työikäisen muistiin liittyen sinua huolestuttaa? Mitä ajatuksia tai kysymyksiä aihe herättää sinussa? Kerro se nimettömästi tämän linkin avulla ennen webinaaria: https://www.menti.com/aljnkjwhw2s7  Kerrothan ajatuksesi vaikka et pääsisi mukaan webinaareihin. Vastauksiin palataan webinaarissa.

Lisätietoja webinaarista:

Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueelta Virve Rinne ja Tuula Peltoniemi etunimi.sukunimi@hyvaep.fi

Webinaarisarjan mahdollistavat Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen IkäKoti- ja Tulevaisuuden sote-keskus -hankkeet yhteistyössä Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistyksen kanssa.