Työikäisen muisti-webinaari 16.3.2023

• 6.3.2023 klo 13.51

TYÖIKÄISEN MUISTI  – kolmen webinaarin sarja mahdollistaa osallistujan tarkastelemaan työikäisen arkea muistisairaan, hänen läheisten ja eri sektoreilla toimivien ammattilaisten näkökulmasta. Webinaarissa saa tietoa myös muistisairauden tunnistamiseen työssä ja vapaa-ajalla. Lisäksi osallistuja kuulee millaista tukea, apua ja hoitoa työikäinen muistisairas ja hänen läheisensä saa Etelä-Pohjanmaalla.

Webinaarit ovat maksuttomia ja avoimia kenelle tahansa ja ne toteutetaan Teamsin välityksellä (liity painamalla tätä linkkiä). Erillistä ilmoittautumista ei tarvitse tehdä.

Alustajien puheenvuorot tallennetaan ja tallenteet tulevat Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen YouTube -kanavalle (14vrk). Ensimmäisen webinaarin tallenteet sieltä jo löytyvätkin: kokemusasiantuntija Petri Lampisen tarina sekä Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistyksen Minna Huhtamäki-Kuoppalan alustus työikäisen muistisairaan läheisen näkökulmasta.

Webinaari 16.3.2023 klo 14:00 – 15:30: Työikäisen muisti – TUNNISTAMISELLA

Webinaarissa paneudutaan muistisairauden tunnistamiseen työssä ja vapaa-ajalla. Puheenvuorot tunnistamisesta ja puheeksiottamisesta kanssamme jakavat Työterveyslaitoksen johtava psykologi Teemu Paajanen, Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistykseltä Minna Huhtamäki-Kuoppala sekä kokemusasiantuntija Kaija Hautala.