Tulevaisuuden sote-keskus -hankkeen SyTy-kahvit

• 31.1.2023 klo 11.10

Tulevaisuuden sosiaali- ja terveyskeskus -hanke jatkaa SyTy-kahvien tarjoamista. Ennakkoilmoittautumista ei tarvita, tule mukaan linkistä. Kevään SyTy-kahvien aikataulu ja teemat:

• 23.2. klo 12–12.45 Kokemusasiantuntija systeemisessä työskentelyssä Anu Kirjavainen, perheterapeutti Ilmajoki ja Juhana kokemusasiantuntija EPSHP
  • 23.3. klo 12–12.45 FIT-mittarit lastensuojelutyössä, kokemuksia Pietarsaaresta (kielinä suomi ja ruotsi) Siv Kola lastensuojelun päällikkö, Anna Ingo sosiaalityöntekijä & Piia Kotanen johtava sosiaalityöntekijä Pohjanmaan hyvinvointialue
  • 27.4. klo 12–12.45 Systeeminen työskentely OMA TIIMI -toimintamallissa Auli Romppainen SONet BOTNIA ja Fanny kokemusasiantuntija Pesäpuu ry
  • 25.5. klo 12–12.45 Systeeminen työskentely Barnahus-konsultaatioissa Noora Aarnio ja Tiina Civil monialaisen arvioinnin koordinaattorit Barnahus-hanke

Tervetuloa kirkastamaan systeemistä ajattelua! SyTy-kahvit on tarkoitettu kaikille, jotka työskentelevät työssään systeemisellä työotteella tai ovat kiinnostuneita systeemisestä ajattelusta. Tulevaisuuden sote-keskus -hanke järjestää Syty-kahveja säännöllisesti systeemisen toimintamallin juurruttamiseksi Etelä-Pohjanmaalla.

Lisätietoja:
Petta Porko
petta.porko@hyvaep.fi

Palvelua tai kokonaisuutta koskevat tiedotteet ja uutiset

Apua järkytyksen käsittelyyn on saatavilla

Hammashoitoloiden ajanvarausluukut suljetaan