Ilmajoen ja Kurikan sote-keskuksissa otetaan käyttöön takaisinsoitto

  • Tiedote
  • 9.11.2023 klo 09.00

Ilmajoen ja Kurikan sote-keskusten vastaanottojen puhelinnumeroissa otetaan 14.11. käyttöön takaisinsoittopalvelu. Jatkossa kun asiakas soittaa sote-keskuksen vastaanotolle, hän kuulee nauhoitetun viestin, jossa kerrotaan toimintaohjeet. Asiakas voi valita, koskeeko asia vastaanottoajan varaamista, ajanvarauksen perumista tai reseptejä, tutkimustuloksia tai jotain muuta asiaa.

Muutos koskee seuraavia numeroita:

  • Ilmajoen sote-keskus 06 4585 201
  • Kurikan sote-keskus 06 4585 301
  • Jalasjärven toimipiste 06 4585 101

Kurikan sote-keskuksen osastonhoitaja Sisko Metsä-Ketelän mukaan takaisinsoitto on käytäntönä tasapuolisempi kuin tavallinen ajanvarauspuhelin. Takaisinsoitossa kukaan ei pääse ns. jonon väliin, vaan puhelut tallentuvat järjestelmään saapumisjärjestyksessä. Asiakkaille soitetaan takaisin puheluiden saapumisjärjestyksessä saman päivän aikana.

Palvelua tai kokonaisuutta koskevat tiedotteet ja uutiset

Sote-keskuskierrokselta tukea digiasiointiin elokuussa

Kurikan perhekeskus aloittaa uusissa tiloissa 1.8.2024

Kun sairastun – mistä apua?