Etelä-Pohjanmaan nuorisovaltuusto hakee uusia jäseniä

• 31.10.2023 klo 14.44

Hei nuori, haluaisitko vaikuttaa? Nyt sinulla on siihen mahdollisuus!

Etelä-Pohjanmaan nuorisovaltuusto (EP-Nuva) hakee kuntien nuva-edustajiensa lisäksi seitsemää 13–25-vuotiasta Etelä-Pohjanmaalla kirjoilla olevaa, vaikuttamisesta kiinnostunutta nuorta joukkoonsa.

Mikäli kiinnostuit, lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi 3.12.2023 mennessä osoitteeseen tiina.l.haapaniemi@hyvaep.fi. Kerro hakemuksessasi, miksi juuri sinut tulisi valita EP-Nuvaan. Voit lähettää hakemuksesi myös videomuodossa esimerkiksi YouTube-linkkinä (ei liitetiedostona). Jäsenet vapaille paikoille valitaan EP-Nuvan joulukuun kokouksessa.

EP-Nuva toimii nuorten äänenä hyvinvointialueen toimintaan liittyvässä päätöksenteossa, mikä vaikuttaa nuoriin nyt ja tulevaisuudessa. Se on nuorten poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton lakisääteinen osallistumis- ja vaikuttamistoimielin. Kuluvalla kaudella EP-Nuva on käsitellyt mm. nuorten mielenterveyspalveluihin ja maksuttoman ehkäisyn saatavuuteen liittyviä toimia hyvinvointialueella ja onnistunut parantamaan niitä.

Hae siis mukaan ja ole osa aktiivista vaikuttajaryhmää!

Lisätietoja antaa tarvittaessa Juuso Försti, EP-Nuvan puheenjohtaja, juuso.forsti@gmail.com, puh. 045 140 2150