Ennakkotieto: Hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen neuvottelut 31.10.2023

• 20.6.2023 klo 08.27 (Muokattu: 20.6.2023 klo 08.42)

Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen ensimmäiset hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen neuvottelut eli hyte-neuvottelut järjestetään tiistaina 31.10.2023 Seinäjoella. Sosiaali- ja terveydenhuollon järjestämistä koskevan lain 7 §:n mukaiset hyte-neuvottelut järjestetään tänä vuonna koko alueen yhteisenä neuvotteluna ja kokouspaikkana toimii Seinäjoki Areena. Neuvotteluihin on varattu koko päivä (noin klo 9:00–16:00) ja tarkempi aikataulu sisältöineen vahvistetaan myöhemmin.

Hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen neuvotteluihin osallistuvia tahoja ovat hyvinvointialue, kunnat, yleishyödylliset yhteisöt, yksityiset yritykset ja muut hyte-toimijat. Koollekutsujana toimii hyvinvointialue. Yhdyspintatyön sekä hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen lautakunta toimii neuvotteluista vastaavana tahona hyvinvointialueella. Neuvotteluja käydään mm. hyvinvoinnin ja terveyden edistämistä koskevista tavoitteista, toimenpiteistä, yhteistyöstä ja seurannasta.

Neuvotteluiden tarkempi sisältö julkaistaan ja annetaan tiedoksi neuvotteluihin osallistuville toimijoille syyskuun alkupuolella.

Ajankohta:       tiistaina 31. lokakuuta (noin klo 9:00-16:00)
Paikka:              Seinäjoki Areena, kokoustila 270A

Lisätietoa hyvinvoinnin ja terveyden edistämisestä ja neuvotteluista