Palvelusetelituottajaksi hakeutuminen
Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen palvelusetelillä tuotettavat palvelut ja palveluntuottajat ovat peruukkipalveluseteliä lukuun ottamatta asiakkaiden nähtävillä www.parastapalvelua.fi. Valitse sivulta alueeksi Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue ja sen jälkeen “Valitse palvelu”.
Palveluseteliasiakas pääsee halutessaan kyseisillä sivuilla tunnistautumisen avulla tarkastelemaan palvelusetelin sisältöä. Haku palvelusetelituottajaksi tapahtuu sähköisesti osto- ja palvelusetelijärjestelmä PSOP:ssa samoille sivuille kirjautumalla.
Peruukkipalvelun palvelusetelituottajaksi hakeudutaan välittämällä hakemus sähköpostitse palveluseteli@hyvaep.fi. Hakemuksessa tulee olla sääntökirjassa vaaditut liitteet ja viite: Hakemus peruukkipalveluntuottajaksi.
Palvelusetelien sääntökirjat
Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueella käytössä olevat palvelusetelien sääntökirjat ja liitteet sisältävät palveluiden tuottamiseen vaadittavat kriteerit.
Lääkinnällisen kuntoutuksen palvelusetelisääntökirja – palvelukohtainen osa
Liite 1. Palveluseteliarvot fysioterapia ja lymfaterapia
Liite 2. Palveluseteliarvot toimintaterapia ja SI-terapia
Liite 3. Palveluseteliarvot puheterapia
Hallituskatu 20
Hallituskatu 20
Hallituskatu 20
Kirjalliset hoitopalautteet ja muut liitteet turvasähköpostilla
Palveluntuottaja voi lähettää palautteen omalla turvasähköpostiohjelmalla tai käyttämällä hyvinvointialueen turvasähköpostipalvelua. Hyvinvointialueen turvasähköpostipalvelun käyttö edellyttää rekisteröitymistä. Pääset rekisteröitymään klikkaamalla tätä linkkiä ja lisäämällä sähköpostiosoitteesi. Rekisteröitymisessä sinulle lähetetään sähköpostiosoitteeseen viesti, joka sisältää henkilökohtaisen linkin, jolla tunnistaudut palveluun. Linkki on voimassa 10 päivää.
Lähetä turvasähköpostin liitteenä asiakasta koskevat kirjalliset hoitopalautteet ja mahdolliset muut liitteet salattuna turvapostina.
Lääkinnällisen kuntoutuksen asiakkaista osoitteeseen: psop.kuntoutus@hyvaep.fi.
Ikäpalveluiden asiakkaista osoitteeseen: khraportit@hyvaep.fi.
Eri asiakkaiden palautteet on oltava toisistaan erillisinä tiedostoina ja yhtä asiakasta koskeva monisivuinen palaute yhdessä tiedostossa. Jos siis skannaat asiakkaiden palautteita, huomioi että liität ne sähköpostiin erillisinä tiedostoina. Voit silti lähettää yhtä aikaa samassa sähköpostissa useamman asiakkaan palautteet.